MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, August 3, 2015

Cadar Patchwork 6 pcs Murah!

Aku memang ada satu tabiat iaitu GILA CADAR

Siapa ada habit macam aku ni? Pepelik je kan nak gilakan cadar. Orang lain berlumba lumba gilakan henbeg la kasut la bagai, aku gilakan cadar. Lantok kamu Yong!

Sesejak cadar patchwork glamer ni, aku jatuh cinta suda sama itu barang. Ohhhh ilebiu! Kalau banyak duit, mau tiap bulan aku beli cadar baru. Malangnya duit tak banyak, maka aku ada 3 set cadar patchwork saja plus 1 set aidi punya.

Antara koleksi iols.

Paling latest iols beli.

Songket design...Paling feveret

Aidi's favourite

Satu lagi design takde pulak gambonya. Dah terdelete  dalam gallery fon. Tapi sekarang memang aku ulang ulang pakai 3 cadar patchwork ni je. Tak laku dah cadar lain. Jadi tukun je dalam lemari.


Why aku suka benor benda ni?

1. Senang kemas katil. Tarik tarik sikit. Siap!
2. Senang cuci, cepat kering.
3. Material best. Menyejukkan bila panas, menghangatkan bila sejuk. Giteew.
4. Senang simpan. Tak bulky bila lipat mcm set comforter yang biasa2 tu.
5. Design cun oh!

So disebabkan aku dah jatuh gila dengan cadar patchwork ni, maka aku amik keputusan untuk aku sendiri niaga cadar ni. Dapat beli rege rendah sikit, untung untung ada customer, dapat jugak side income. Hihihi.


Yang latest sekarang, tengah trend cadar patchwork 6 pcs. 
1 cadar labuh (patchwork)
4 sarung bantal (patchwork)
1 sarung bantal peluk (bukan patchwork)

Sebelum ni 3 pcs saja. Now ada 6 pcs ko! Berbaloi.

Design pun makin cun melecun. Meh aku tepek sikit kasi jamu mata korang.






Huwaaaa cantiknyaaaa!!

Ini baru sikit. Ada banyak lagi kat igshop iols @yongnana_shoppe. Kat katalog supplier lagi banyaaakkkk, tak larat nak upload semua. Huhu.

Tazabarrr tunggu gaji.

Iols nak rembat 1 set. Pastu fefeeling princess tido cadar cantik.

Jom jom follow @yongnana_shoppe kat instagram.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...