MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 9, 2013

Birthday Aidi is Coming Soon *sambiltengokwallet*


Besday Aidi dah tak lama dah.

Hari ni dah 9 November, ada lebih kurang 33 hari je lagi nak ke 12 Disember 2013. Besday anak bujang aku yang ke 2 tahun.

Ohh cepatnya masa berlalu.

Tapi rasanya 12 Disember ni takde sebarang sambutan besday. Almaklumlah..mama tengah sibuk bertungku berbengkung nak oiii. Tapi apapun aku tetap nak buat jugak sambutan besday Aidi. Lambat pun lambat lah, tapi nak buat jugak. Insyaallah buat bulan Januari nanti, sekali dengan aqiqah baby A. Insyaallah.


Kalau tahun lepas, dalam tarikh tarikh gini rasanya aku tengah kalut buat persiapan 1st besday Aidi. Kemain budak tu ada 3 sambutan besday tahun lepas.

1st celebration buat awal sebulan dari tarikh sepatutnya. Takdelah grand pun tapi aku puas hati.


Aidi's 1st birthday

Tahun ni takde dah lah nak buat berkali-kali. Al kopak al koyak poket mama abah nak oiii. Kita buat sekali je nanti kat KL. 

Dalam kepala ni plan nak buat tema BOLA.






Semua gambar ihsan google.

Kak Mimy pernah buat besday party Fayel theme football ni dulu. Macam best je...macam seronok jek. Jadi aku nak tiru idea Kak Mi. Hahaha. Kak Mi jangan marah naaa. Lagipun Aidi suka nau dengan ball. Pantang nampak ball, manjang suruh mama beli. Huh.

Jadi tengoklah nanti menjadi ke tak party theme football ni.

Udah ler nanti nak buat sekali dengan aqiqah si adik...kang ada jugak baby A pun naik buai pakai jersi bola kang.

Haru!!


Oh ya..

Aidi dah siap pilih hadiah besday dia dah.





Saya menang moto katanya. Terimak Kasih Pawaruk!!


2 comments:

  1. buat la yong x marah pun.....kami tahun ni tema superhero

    ReplyDelete
  2. Aidi dpt hasiah besday adik baru...yaaeeyyy

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...