MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 24, 2015

Kids Pyjamas Murah di Yongnana Shoppe

Hai!

Sementara tengah rajin ni, aku nak iklan sikit. Ekceli, aku baru mula berjinak jinak dengan bisnes online kekecilan. Alaa...saja isi masa terluang. Wahh macamkan banyak nau masa aku kan, update blog takde masa pulek. Haha

Kalau korang sudi, silalah follow ig shop aku.


Instagram : @yongnana_shoppe

Macam macam ada.

Dari cadar patchwork, baju kids cecantik, handbag handbag cun, dress dress, jubah jubah, tudung shawl bagai eh banyaklah. Tapi kalau aku upload je kena cecepat order kalau berkenan, ramai yang frust bila stok cepat habis. Sobs sobs.

Harga pun memurah je. Ala, meniaga side side income je. Takyanlah markup rege byk sangat ye dop? Siap diskaun lagi iols bagi kat customers tersayang. Gitewwww!

So yang latest sekarang, iols baru up baju pyjama budak. Pyjama upin ipin untuk kids size 2y sampai 7y.


Pyjama kids
RM23 sepasang (tak masuk pos)
Size 2y 3y 4y 5y 6y 7y











Design Robocar Poli




Design Mickey and Minnie





Cecantik kan?

Mehler soping kat Yongnana Shoppe.

Follow instagram @yongnana_shoppe
Like page facebook Yongnana Shoppe
Whatsapp/ telegram/ sms. 012 8144012

ada baaanyak lagi produk kat sana.

Moh kiter!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...