MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, January 4, 2012

18 SX - Hot Stuff!!

Tada!!!!





Miahaha!!

Suka nau hati aku nak tepek gambar bolen *bogel* Aidi kat blog. Esok-esok budak ni dah besar panjang mahu mengamuk dia tengok gambar ni. Itu pun kalau blogspot wujud lagi lah. Haha.

Takpelah..Aidi capai umur 7 tahun nanti aku delete lah gambar ni. Sementara stok masih ada ni, tataplah dulu puas-puas gambar bogel hot masa kini ni.


Muahaha!! *gelak syaitonnn*

6 comments:

  1. hahaha... satu dunia tengok aidi bogel hihih

    ReplyDelete
  2. hahaha...kelakar la mak dia....baby is very adorable....sweetnya muka kena snap pic xpakai apa...hahahah

    ReplyDelete
  3. Kpala botak tu msti ada kuping2 kt kulit kpala diakn? :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...