MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 31, 2011

Sedihnya Meninggalkan 2011..........

2011...

Tahun yang penuh dengan momen indah.

Tiada apa yang lebih membahagiakan bila seawal suku tahun pertama aku dikhabarkan berita gembira. Ada nyawa dalam rahim aku. Syukur kepada Allah. Akhirnya benih cinta kami ada di situ.


Sepanjang tahun dilalui penuh indah. Mengendong kandungan tanpa sebarang masalah. Alhamdulillah. Allah kurniakan kesihatan yang baik-baik buat aku dan baby. Sungguh, seronok sangat rasanya alam hamil yang aku lalui.

Tahun 2011 ditutup dengan sangat indah.

Baby Aidi yang ditunggu-tunggu sepanjang tahun kini menjenguk dunia.

Syukur.

Sesungguhnya, tiada apa yang lebih membahagian seorang wanita selain memegang gelaran isteri dan ibu. Rasa seperti lengkap sudah hidup aku.





Semoga tahun 2012 membawa lebih banyak sinar dalam hidup.

Semoga tahun 2012 menjadi saksi kebahagian berganda aku dan suami.

Semoga tahun 2012 lebih baik dari tahun-tahun sebelum ini.


Selamat tinggal 2011 yang penuh dengan kenangan...


Selamat datang 2012 yang memungkinkan sejuta kebahagiaan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...