MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, May 23, 2014

Bukan Wasap Gojes


Aku ada group whatsapp.
Tak tau cane nyebutnya. Wasap ke wasep? Ah lantoklah janji tau apa kebendanya kan?

Ada lah dua tiga empat group.
Group famili 1881, group cikgu cikgu sekolah, group ex classmate, dah paling havoc adalah satu group ni.
Group "morenians kedokians bukan wasap gojes"
Kerlass nama group ko jahh!

Kalau sehari tak jenguk kedokians, mau berpinau mata ko nak khatam wasap 1000 lebih punya dialog nak baca. Pengsan!
Macam macam cerita ada dalam tu. Kisah lawak tahap kuo air mata ada, kisah sendu ada, kisah berperang dengan orang umah ada, kisah anak ko berak celah langsir anak aku berak berdiri pun ada..eiii macam macam lah.

Tapi ramai yang pandang serong group wasap aku ni.
Katanya group dosa.
Nak amik ati ke idok?
Aku nasihat tak payahlah amik ati yek.
Nanti bila mereka mereka ni jumpa geng sekepala, pandai lah diorang tubuh group sendiri.
Group Wanita Lindungan Kaabah.
Waahhh suci sangat nama.

Siapa berminat bolehlah petik nama tu.
Free of Charge.
Heh


5 comments:

  1. i love morenian kedokian so much.....bangga menjadi geng anak berak celah langsir heheheeheheh.....tak masuk tak tau....dah masuk tak nak kuar...kekekekekekek

    ReplyDelete
  2. biarlah yong derang nak pandang dosa ke hape.
    aku dok dlm tu hepi je.. hari2 citer nyx, citer beranak, citer anak... yg penting HIDUP COLGATE!

    ReplyDelete
  3. Tetiba ko buat entry gini kbtln sgt aku ni bercerita psl group wasap bkn group wasap gojes ok. Aku xterlibat dgn group wasap gojes. Gitu. Group kte, kte je tau. Gittew.

    ReplyDelete
  4. Wassap ke wassaep janji x nyusahkan orgkan yong....hehehe

    ReplyDelete
  5. ada 1 group je wasap ni..group family..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...