MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, March 4, 2011

KAMU BINI TENTERA KE? SILA DAFTAR SINI.


Laki bini depan lappy..gigih mencari tiket nak balik KL cuti sekolah minggu depan.


Klik punya klik punya klik, belek punya belek, pikiaq punya pikiaq, campur tolak darab bahagi semua duit-duit yang ada..


akhirnya terus tekan butang.."confirm".



Yes!! Finally dapat jugak balik semenanjung berdua. Selama ni asik-asik aku balik sensorang. Macam bini yang merajuk mintak dihantar balik ke rumah mak. Hoho.
















Tentiba petang tadi....







Henfon incik suami bunyi...lagu xnak kalah..."boleh pandang-pandang...jangan pegang-pegang...".



Incik suami: Ha hello. Kat rumah, nape? Aaa....Apa? Bakat? Bila? 13hb? Aduh..kitorang dah beli tiket dah ni nak balik KL 11 hb..Abis camne? Ha... Ha...okey okey. Bye.



" Ayang tak boleh balik KL...Ayang kena pegi perjumpaan BAKAT kat kem 13hb nanti. Kalau ayang tak pergi nanti abang kena denda."




DANG!!!!


Rasa nak menjadi hulk hijau dah time tu.


Orgghhhhhhhhhhauuuurghhhh!!!







nota kaki: BAKAT adalah persatuan yang dianggotai oleh isteri-isteri tentera. Aku isteri tentera kan?? So..sila mengjoinkan diri.

3 comments:

  1. huhuhuh cian dear
    abh nadia dulu aska jugak
    so mak mang giat lam bakat
    mak penah cita mmbe abah sellu kena dnda sbb bini dia tak g bakat
    kena tggung kayu ats bahu n lari keliling padang ciannya
    knpa kalau xpegi xbolh ek ^__^

    ReplyDelete
  2. Nadia..erk? kena denda tanggung kayu atas bahu?? Omaigod..berat tu dendanya..

    Incik suami kata kalau tak dapat pegi kena bagi surat tunjuk sebab. Nampaknya kenalah menulis surat sertakan skali tiket flight kat pegawai tudm nun..hoho..

    ReplyDelete
  3. eeeyahhh... begitu la namanya kalo dh jd bini askar.... BAKAT.. mandotori kena join... he he buat je la surat tunjuk sebab.. Tak de ape2 la tuh!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...