MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, March 7, 2011

UNTUNG ADA DEGREE AKAUN


"Wan, kau nak beli kereta apa nanti?"


"Honda City"


"Hah?? City jek? Apsal tak amik kereta lain? Civic ke, Lancer ke, Accord ke bla bla bla......Kau kan dapat gaji akauntannnnnn"


***************************************************************



Sentapp!!!



Aku kadang heranlah kenapa ada orang-orang spesis gini dalam dunia. Kau suka hati nak kondem pilihan orang lain..okey la fine, boleh kondem, kitakan ada kebebasan hak bersuara. Tapi pehlislah jaga sama hati budi nurani orang yang tersebut sama. Kalau kata kau nak bagi pendapat, aku memang akan dengar dengan hati yang terbuka. Tapi kalau sampai sanggup bagi titik nokhtah pada pilihan aku serupa macam aku ni lah manusia paling bongok sekali dalam dunia sebab pilih Honda City. Siap bawak masuk hal-hal gaji aku sekali.


Hello??


Kalau gaji aku gaji pengetua sekalipun, aku bukanlah mahkluk yang akan perabis ribu-ribu hengget sebulan hanya untuk sebijik kereta yang tentu-tentu akan disusut nilai.


Baik aku simpan buat pergi haji!




3 comments:

  1. bair je org nk kata ape wan..
    yg penting kita tahu ape yg kita buat..
    kdg2 org ni berkata tanpa memikir..
    kita yg tanggung suka hati kita la nk beli ape pn..
    ops! teremo plak huhuhu

    ReplyDelete
  2. ler..mcm2 manusia ni kan???yg penting kita ada simpanan..ada plan sendiri..kete mahal2 lama2 berkarat jugak....huh!panas hati tetiba....:)

    ReplyDelete
  3. haiii kak wan....

    sabar je la orang nk ckp ape pun...
    kereta honda city pun ok...smart....

    orang yang ckp mcm tu dia jeles sebenarnya....=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...