MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Tuesday, March 1, 2011

BAK PELUH KERING DISEJUKKAN AIRCOND


Kamu-kamu ingat tak lagi entri aku membeli kain sebanyak 50 meter sekaligus tu? Kalau tak ingat, boleh refresh balik kat sini.


Pastu tekun pulak aku buat entri pukul canang bagitahu sekalian alam tentang kerja-kerja mendecorate kelas masa cuti Maulidur Rasul tempoh hari? Ingat tak?


Apaa???? Tak hengat??


Takpela....sila kelik saja sini. Huhu


Dah kelik?


Dah ingat dah semuanya?


Okey sekarang aku nak mula story.


Pssttt...pssstt....

Aku ada rahsia besarr punya nak habaq mai ni.


Hangpa tau dak....


Kelas kami kan...


Kan...kan....


























DAPAT TEMPAT KETIGA PERTANDINGAN KECERIAAN DAN KEBERSIHAN KELAS UNTUK MINGGU INI!!!!



Pheww!


Syukur Alhamdulillah.

Rasa kering peluh berhempas pulas menghias kelas hari tu.










p/s: beza 5 markah je dengan juara.....kena ligan 5 markah lagi tu. Chaiyok! Chaiyok!

2 comments:

  1. wah..tahniah cikgu! berbaloi la usaha murni cikgu tu ye..

    ReplyDelete
  2. tahniah & terus berusaha k!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...