MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 25, 2014

Seperti Aidi Mendapat Kidzoona


Hari tu masa balik kolumpo aku sempat bawak Aidi pegi kidzoona dekat aeon au2 tu. Lama sangat dah aku pasang cita cita nak bawak Aidi main kat situ, baru ni tercapai.

Aidi kalau tengok reaksi dia pegi kidzoona, uuu aiiii. Macam orang hilang arah. Tak sempat abahnya bayor duit masuk dia dah terkinja kinja terlompat lompat dah.

Elok je staff kidzoona bukak gate masuk, pheeewwww terus berdesup dia lari masuk dalam. Nak tergelak aku tengok. Kesian pun ada jugak. Sedih sangat ko abanglong duduk Labuan tak jumpa benda ni semua. Haha.

Jadi layan gambo lah.






Lama jugak kitorang dalam tu. Mujur Adelea mentido je, so senang. Kejap aku pegang, kejap abahnya pegang.

Lepas dah keluar kidzoona, rasa nak pegi shopping la puleeekk. Haruslah kan jah!

Aku nak beli baju basahan Aidi. Baju siang baju tido dia banyak sangat dah sendat. Sedih tengok anak dah rupa bodybuilder. Uhuk uhuk.

Tapi punyalah payah nak soping dengan tangan kendong Adelea ni. Incik suami sampai lenguh tangan katanya kendong anak. Haha.

Sudahnya tau apa?

Beli stroller baru kata ko!!



Murah je ni. Kalau mahal memang tak beli lah. Kendong je lah pinkcess tu sampai kebas tangan. Haha.

Jadi sekarang jumlah stroller kat rumah ada tiga!!

Anak ada dua, stroller dah tiga. 

Pitamm!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...