MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 8, 2014

Besday basi Aidi. Haha



Blog belum tutup ye kawan kawan.

Haha.

Lama nau tak hapdet blog, jangan ada yang pikir aku dah pencen membelog pulak. Huhu.

Tak taulah apa yang aku sebok sangat sampai nak tengok dashboard pun takde masa. Apa lagi nak taip entri. Memang tak lah. Haha

Ni aku nak up cerita besday aidi.

Punyalah dah basi. Tapi ada aku kesah katanyaaa.

Ni besday aidi yang ke 2 tahun ni aku buat awal beberapa hari. Kalau tak salah 8 december aku buat. Besday aidi patutnya 12 december. Alah halal je la beberapa hari awal tu ye dok?


Takde jemput orang pun. Kami kami je satu famili. Tumpang mak aku dengan mak mentua ada kat sini, jadi meriahlah sikit.

Besday boy awal awal mood memang okey. Happy je dia tau nak buat besday dia. Tapi..

Ha ada tapi pulak kan. Nanti ku cerita.Huhu


Ini kek aidi.

Aku tempah kat orang yang sama buat kek 1st besday aidi dulu. Kali ni tema pocoyo sebab aidi suka nau pocoyo. Aku cakap kat aidi..aidi pocoyo, mama elly ke apa nama.si gajah pink tu, yang abahnya pato si itik kuning tu. Cukup 1 famili. Adelea?? Oh adelea cerita lain. Sofia the first. Haha


Aidi ni bila dia nampak je kek dia atas meja, ha mulalah drama dia.

Dia nak cuit sana cuit sini.

Bila kita larang...bedebok dia meniarap atas lantai. Urut dada je aku.

Last lastnya memang dia mengamuk situ. Kek belum potong lagi majlis dah ranap.huhu



Mujurlah mak long dia ada bawak hadiah. Tenteram sikit suasana. Huhu.

Mak longnya bagi hadiah kereta. Tapi aku pun dah tak tau mana pegi kereta tu. Jahanam dah ke apa aidi kerjakan. Uhuk uhuk



Nah..gambo last.

Aku malas nak tepek banyak banyak gambo sebab bukan ada apa pun sangat. Besday party yang simple. Asal ada kata orang.

Yang buat dia nampak lagi simple bila gambo aku sekeping pun tak dak.

Coi!!

1 comment:

  1. hahaha yg last tu kelakor!!
    err aku photoshoot bru ni pn bleh kire bpe keping je gambor dgn iman..
    choii jgk.huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...