MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 9, 2014

Undangan ke Majlis Aqiqah Adelea


Assalamualaikum.

Ehem ehem (betulkan suara)

Ni aku nak koba ni. Insyaallah Ahad ni aku nak buat kenduri aqiqah untuk Adelea. Jadi besar hati aku nak undang pembaca belog aku yang kiut miut ini.hewhewhew.



Ekceli majlis ni untuk dua baby. Sorang Adelea, sorang lagi cousin Adelea..Faiha. Faiha dengan Adelea ni beza sebulan lebih je, so marilah kita kendurikan bersama. Gituuu.

So kalau ada antara korang korang yang ada kelapangan, sudi nak meriahkan majlis Adelea, jemputlah datang ye.

Err kalau boleh, inform aku siapa yang nak datang tu. So boleh aku buat homework supaya takde insiden "aaaa errrr aaaa errr siapa ni eh?". Malu aku kalau tak kenal tetamu. Wuwuwuw.

Jemput datang ye laling!!

3 comments:

  1. wahh teringin nak pegi tapi tak boleh nak confirm..hehe

    ReplyDelete
  2. ala omei omei.yong jemput ke rara? hehehe maluuu.xpenah jumpa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...