MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 2, 2013

JUMBO SALE: PRELOVED BAJU BAJAN AIDI


Hai laling!!

Hari ni rasa nak meniaga sikit. Heh.

Ni ha..aku ada lah beberapa helai baju-baju Aidi yang masih elok tapi Aidi dah tak muat pakai pulak kekdahnya. Almaklumlah anak iols itu sudah nak cecah setahun 9 bulan. Nak simpan ke adik, dah kata adiknya gegurl puleekkkk. Tapi adalah jugak beberapa pasang yang aku simpan jugak untuk adik.

Mana yang adik boleh pakai, kita bagi adik pakai.

Mana yang boleh jual, kita jual Jumbo Sale.

Mana yang segan nak jual tu kita sedekah kat orang je lah.

So kat bawah ni ada 14 helai baju bajan yang aku nak lelong. Harga dan saiz seperti yang tertera pada gambar. 

Postage lain harga. Aku pukul rata je lah POSTAGE = RM7



Jumper Disney (KOD A)
Size 6-12
RM 8 
Sold to aiza



Kemeja Ralph Lauren (KOD B)
(Jarang pakai sebab mama malas nak iron baju. huhuhu)
Size M (lebih kurang size 1y)
RM 8
SOLD TO AZANNA




Jumper Baby Kiko (KOD C)
(Look new sebab jarang pakai)
Size 6-12
RM 15
SOLD TO AZRINE



Kemeja Longsleeve Guess (KOD D)
(Beli kat Bandung, Indonesia. Jarang pakai sebab mama malas iron baju)
Size 1y
RM10
SOLD TO AZRINE




Jumper Anakku (KOD E)
(Pakai sekali je sebab selalu tak perasan baju ni ada dalam laci.haha)
Size 12 -18 (cutting kecik)
RM10
SOLD TO AZNOR


Jumper Carter's (KOD F)
(Sangat selesa)
Size 9m
RM8
Sold to aiza



Jumper Toddler (KOD G)
(Serius smart)
Size 9-12m
RM8
SOLD TO AZANNA



Jumper Carter's (Sleeveless) (KOD H)
(Look new sebab jarang pakai. Tau tau dah kecik.huhu)
Size1y
RM10



Jumper Jumping Beans (KOD I)
Size 1y
RM 10
SOLD TO AZANNA



Jumper Carter's (KOD J)
(Sangat selesa. Favourite jumper aku)
Size 6m 
RM 8
Sold to aiza



Jumper Jumping Beans (KOD K)
Size 12m
RM 8
SOLD TO FATMA LIYANA


Jeans Guess  (KOD L)
(Bergetah penuh kat pinggang. Sangat selesa)
Size 6/9m 
RM 8
SOLD TO AZNOR



Jumper Baby Gap (KOD M)
(Material: Jeans)
Size 12-18 (Cutting besar)
RM 15
SOLD TO AZRINE



Baju bareback Anakku (KOD N)
(Serius masih nampak baru sebab pakai sekali dua je masa raya tahun lepas)
Size 6-12
RM 15
SOLD TO FATMA LIYANA


Okey, itu je lah baju bajan yang aku rasa layak nak jual. Kebanyakkan baju baju ni semua baju jalan-jalan Aidi. Kau tau je lah Labuan ni nak berjalan ke mana sangat kan? So sebab tu kebanyakan baju jenjalan Aidi ni jarang berpakai dan masih nampak baru. 

Kalau yang dah lusuh lusuh tu aku segan lah nak let go, aku sedekah je lah kat makcik cleaner sekolah nanti. Huhu.

So ada yang berminat??

Kalau ada yang berminat, boleh cepat-cepat hubungi aku di talian berikut:


SMS/ WATSAPP : 012 9414881

INBOX DI FACEBOOK: Wan Fadzlina Wan Mahadzer


Kalau boleh JANGAN EMEL aku. Aku bangsa yang jarang bukak emel.

Sms/whatsapp/inbox kod baju yang korang nak. Kalau masih available, aku akan bagitau. Kalau tak available pun aku akan inform.

Then kalau dah setuju semua boleh bank in duit ke 

AKAUN CIMB: 12240066047520 (WAN NOR FADLINA BTE W. MAHADZER)

Then aku akan post ke alamat yang korang bagi.

Setiap baju ada selai je tau.

Iols bukan penjual baju baby. =)




1 comment:

  1. Mmg cantik2 baju aidi..kalo beranak kecik baby boy nak je beli..hehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...