MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 30, 2009

CHECKLIST 2..

Tingin nak update checklist...huhu

Theme Kaler: White and red...bkn red and white tau?ada beza tuh..

Husband-to-be : Tunangku teristimewa..Syaiful Amry bin Ahmad Syah

Date :Nikah : erm..tatau lg..kalendar 2010 tak kuar lg..maybe antara Mac hingga Jun 2010

Sanding : Sama spt di atas

Tandang : seminggu lps majlis sanding

Place : pun tak tetap lg..yg pasti kenduri pompuan kat KL, lelaki kat K.Kangsar

Kursus kahwin : After Raya br nak p..Incik tunang dh p dh dolu..tp aku paksa p skali lg.huhuh

Documents to be submit to Pejabat Agama : Adeh..aku pun tak tau sgt apa dokumen nk kna bg nih.huhuh

List barang2 hantaran :

For me:
1) Sirih junjung
2) Cincin + mas kahwin
3) Duit hantaran
4) Baju sepasang + tudung
5) kasut + handbag
6) Tafsir Al-Quran
7) Kek
8) coklat
9) misteri..huhuhu

For him:
1) Sirih junjung
2) Cincin
3) Sepersalinan baju melayu
4) Kasut
5) Perfume
6) Kek
7) Coklat
8) Jam tangan
9) Al-Quran
10) Buku-buku ilmiah
11) Misteri..(Aku dh tau dh apa nk bg utk misteri ni.hehehe)

Tok kadi : Pun x sure lg..sabar ek

Mak andam : Tgh survey..aku suka Rins Bridal..but too expensive utk aku yg kurang berduit nih.huhu

Baju Sanding & Tandang : Not yet..but ada beberapa design dah dlm kpala..I like kebaya labuh merah kat Isha Boutique.

Bunga pahar : Beli siap je la..kat Nilai blambak

Baju Family : erm...bergantung pada bajet

Bilik pengantin : Awal lg nk pikir..Guna bilik adik je la..dia baru kawin Oct last year.

Fotographer : Abah aku sdia membantu..TQ WanDet Entertainment

Catering : Masih dlm proses pemilihan..might be Sri Angsana

Honeymoon : erm..setakat ni Pangkor..after majlis tandang kat k.kangsar leh trus p jek.dh dekat.hahaha

Lauk pengantin & kek : Lom decide..but aku sure pak mak sdara aku akn wat terrrbaek punya.

Kad jemputan : simple but nice

Baju Nikah : lom lagi..yg confirm white in colour

Hiasan Hantaran : hantar kdai jek

Paper Bag : erm..perlu ke?aku ingat nk bg simple gift, tanpa perlu paper bag coz its costly..pape pun, biarkan dlm senarai dulu.

PA, kompang, MC : WanDet Entertainment tp please..no more lagu sedih..ada ke patot adik aku kawen aritu dj tu psg lagu cinta tiga segi la..madu tiga la..hampeh!

Gift : small, nice, memorable

Bridesmaid : erm..who?Flowergirl : aku tak ramai sdara kenit2 nih...adeh

Penunjuk Jalan : sendiri wat..print jek

Bunting : erm..tingin jgk nak bunting..nnt la pk

Cat Bilik : x perlu cat..baru jek lg cat kaler cream..match dgn apa jua theme kaler kan?

Kemas Bilik Pengantin: a month before br aku wat.hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...