MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 8, 2009

WHITE AND RED..


Dalam entry sebelom nie aku ada kabor kata toksah pikir sgt dulu tentang kaler tema majlis kawin kan? Erm..itu secara teorinya..realitinya semua orang ada theme kaler idaman memasing ye dok? Aku pun sama...and aku sangat la suka gabungan kaler putih and merah. Sebelom ni aku suka kaler lain..pink and purple. Tp kaler tu aku dh bg kat adik aku untuk jadi theme kaler wedding dia. So aku beralih ke kaler putih n merah. soooo chantek di mata aku.huh

Aku start suka combination dua kaler ni bila aku perasan yg ati aku selalu sgt terhibur bila tibanya Hari Kekasih..aku tak sambut pon..cuma aku suka nengok decoration kdai bila hampir tiba 14 Februari tu..cantiknya kaler merah digabungkan dgn putih..seperti cinta suci yang membara..cheeewaah!! Kat bawah ni aku upload pict 1 wedding yg guna theme kaler ni..sgt sgt chantek..aku nak try bikin my wedding more or less like this.hahahaha..

cantik kan? sgt suka munge ros kat kiri kanan carpet tu..

Harap2 impian aku termakbul..amin..=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...