MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 9, 2009

WEDDING PLANNER..ERK?

Beberapa hari lepas, aku ada terjumpa satu pakej perkahwinan lengkap berharga RM21,999 dari Djariartz.. mmmm..pakej tu memang menawan sukma kalbuku. Tp agak mahal bg famili biasa biasa mcm aku ni. huhu..Tp sebab aku tingin sangat dengan pakej tu, so aku pun beranikan diri tanya kat mak and abah aku..mana la tau tiba tiba diorang kata ok pulak kan?rezeki la tu.huhuh...Tp ramalanku benar belaka..mak abah aku kata mahal..utk 800 pax, RM22k agak mahal la. Tp aku tetap kata berbaloi..sebab kitorang tak perlu wat pape lg dah..pakej tu mmg dah complete. Dr sebesar2 hal mcm katering smp la sekecik kecik bunga manggar pun diorang siapkan..berbaloi baloi..=)

Tp dah mak abah tak stuju aku nak kata apa kan? Yang kuar duit..diorang jugak. So aku cuma menurut perintah..ekekeke. So aku rasa aku kna tukar plan la..takleh nak harap wedding planner lg. Mahal..x mampu la kami kuarga biasa2 ni. Adik laki aku kawin last year pun kitorang hempas pulas wat. Cr katerer, mak andam, pa sistem, fotografer, doorgifts, hantaran bagai sumer cr sendirik. Tp dulu xpela, aku ada kat umah. Tiap mgg leh p Nilai cr barang. Skrg ni smp la ke bulan Februari nnt aku sibuk dgn DPLI aku ni. Cuti panjang2 mmg takdela..Ni pun nasib baik dpt cuti free sempena H1N1.hehehe..bulan Mac smp May aku kna praktikal dh kat skolah..n maybe time praktikal aku akan kawin..paling lewat pun Jun 2010. So sape la yang nak handle persiapan aku nnt?? Sbb tu aku prefer amik wedding planner. Tp.....erm apakan dayaku tgn tak smp..huhuhu..

Takpela..aku akan try survey lg. Setakat ni katerer dah ada dh dlm pale aku..Katerer wedding adik aku dulu. Sri Angsana..Murah, bawah RM10 utk sekepala. Makanan pun sedap. Cuma aku nak pujuk mak abah aku utk tambah skit..aku kalo bleh nak kerusi sarung ada reben, ada red carpet, n pelamin kat canopi..hehehe..aku tingin nk wat majlis cam kat hotel, tp lokasinya kat umah jek..jimat skit.hehehe. Satu lg aku kna usaha lg cr mak andam yg leh provide baju cantik n sesuai dgn saiz bdn aku yg chomel nih.hahaha..pelamin plak nak yg sweet n simple. Takmo yg sarat2 dgn ropol2 sgt. Adeh cerewet plk minah ni..duitnya ada ke??hahahaha..

Doakan aku berjaya dlm misi survey menyervey ni okies?Daaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...