MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, August 10, 2009

SANDING KE TAK?

Sanding..tak sanding..sanding..tak sanding..sanding..tak sanding?????erk? Tak sanding ke? huhu....Pernah tak hadapi situasi camni? Korang tingin nak bersanding, tp famili tak bagi. Atau pun korang taknak sanding, tapi famili pulak beria suruh..konon2 ini the 1st wedding la dlm famili la..the last wedding la..mcm2 alasan la. Pernah x? hehe..Aku tak pernah rasa lg, sebab pendapat aku n famili aku sama. Tally gitu..hahaha. Aku mmg tak nak bersanding, tp aku tetap gatai tgn nak perabih duit sewa pelamin. Awat? Hurm..tentula utk tujuan berposing posingan. Hehehe..


Leceh la sanding sanding ni..Aku and incik tunang dah la pemalu, kang ada yg asik tergelak je atas pelamin tu. Kan ke huduh sgt tu. Masa bertunang aritu org soh dok berdua kat pelamin pun dh diserang parkinson..hahaha. Dah tu tak reti dok diam, asik gelak je. Langsung burok abis gambar sumer. Hahaha..



So, bersempena dengan tajuk kat atas tu, tingin la pulak aku nak upload pict2 contoh pelamin yg mencuri pandangan mataku. Mari kita zaassss!

















Erm..kecik la pict2 tu..sorila kalo ada yg kna pki kanta plak utk nengok.huhu..Bila aku nengok balik pict2 kat ats ni..dapatla aku rumuskan bahawa aku sangatla meminati pelamin yang menggunakan elemen bunga dan bewarna puteh..puteh itu suci..sesuci lebaran..hahaha..Hopefully dapatla sebijik pelamin lebih kurang yg ada dalam gambor2 kat atas nuh..amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...