MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, August 7, 2009

Dis Is mY bLOG.HuHu..

Arini dah masok 7 Ogos 2009..sbb jam dah tunjuk kul 1.50 am..Ermm..Aku baru pas gayot dengan incik tunang aku..mungkin dia dah masok tido dah skrg.Biarla dia tido awal skit..(awal ke?) sbb esok dia terlibat dengan latihan menembak budak2 PLKN..ermm..masalahnya mata aku ni je yg tak jumpa2 tiun nak tido..adoyai..So aku pun gatai jari nak bukak blog sendiri.huhuhu..Sblm ni aku cuma ada blog kat frenster jek..Tetiba aku rasa nk blogging kat sini lak..aku nak post sumer pahit manis aku selama jadi tunang orang..termasokla sgala mak nenek persiapan wedding aku..Setakat ni aku mmg takde wat pape persiapan berat lg..takat survey2 caterer, belek2 design baju..wat bajet kawen..skit2 tu ada la. Sebab aku pun baru je sebulan bebape ari jd tunang org..tarikh nikah pun takde lagik..sebabanya kalendar 2010 tak kuar lg.hihihih..So kalo ada pape info menarik..aku pasti post kat cni..Moga blog ni leh jadi rujukan, n kenangan aku esok lusa..To my incik tunang..nunite cayang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...