MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Sunday, November 14, 2010

BILA SUAMI KELIHATAN COMEL


Tadi berkali-kali incik suami call. Tapi aku tak sempat nak jawab. Maka jadilah miss call. Tak lama lepas tu incik suami call lagi dan aku cepat-cepat jawab. Risau pulak aku, lewat-lewat malam gini *kat Labuan ni kalau pukul 11.30 malam tu kira lewat malam dah tu. Serupa pukul 12.30 malam di semenanjung* incik suami call berkali-kali mesti ada hal penting. Ish. Merisaukan sungguh.




" Kenapa abang? Sorilah kita tak dengar bunyi fon tadi. Abang okey tak ni. Macam ada benda penting nak bagitahu jek "


" Takde apalah..saja je abang call......nak ucap selamat malam je. "




Omaigod!!


Memang zaman bercinta sungguh. Sanggup call berkali-kali hanya untuk cakap selamat malam. Sungguh comel kamu incik suami. Sebab kamu comel, esok upah makan nasik lauk kari ikan tenggiri. Hehe..

4 comments:

  1. suwet.. :)
    moga kekal ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  2. woww.. masih romantik wpn dh kawen :)

    ReplyDelete
  3. how sweet..harap incik suami kekalkan...dan semoga perkahwinan kamu berdua hingga hujung nyawa..

    ReplyDelete
  4. yang diidam2kan lepas kawen..huhu..sweet la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...