MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Tuesday, March 20, 2012

Ada Benda Nak Bisik Ni..

Hari ni bizi. Balik lambat lagi nampaknya hari ni sebab aku terlibat dengan pemilihan peserta pesta pantun. Wahhh cikgu pantun dah kau sekaraang ye. Haha.

Bizi bizi jugak,

Tapi nak bagitau satu benda ni jugak.

Hari ni kan genap usia Aidi 100 hari.

Makna kata hari ni tamatlah pantang 100 hari aku.

Muahahahah! Gelak jahat!

Masalahnya aku berpantang ke?

Gelak lagi..Muahahahah!




Err, tentiba rasa nak tukar cadar barulah hari ni.


Eh?

6 comments:

  1. tukar jangan tak tukar cadar tu..huhu..

    ReplyDelete
  2. huhu.lama tuh pantang 100 hari

    ReplyDelete
  3. Hehe.. hamboi...

    ReplyDelete
  4. Sis... Nak tukar cadar baru..

    kalau nak beli boleh singgah page saya di:
    http://www.facebook.com/KoleksiCadarKirana

    ada pelbagai saiz...harga juga berpatutan..
    jemput singgah yer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...