MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, March 30, 2012

Gambar Kenduri Aqiqah Aidi Lagi.

Semalam sempat tepek sekeping je gambar dari OP Aqiqah Aidi. Hari ni aku bagi lagi berkeping-keping. Tapi semua pun aku curik dari fesbuk OP.. Bukan apa, semua album gambar, cd, semua tu ada kat Ampang, tak tahulah siapa yang sudi nak poskan album tu ke Labuan ni. Kesian kat aku..masih tak dapat tengok full gambar. Nasib baik OP upload banyak jugak gambar kat fesbuk beliau. Merasalah jugak.

Jadi hari ni aku tepek lah semua gambar yang ada kat fesbuk tu. Ini je lah yang mampu.

Gambar pun adalah tidak mengikut turutan. Tak kuasa aku nak susun-susun bagai. Mak sibuk nak...hehe.


Okeylah..layanlah gambar Aidi ni.


Aku nak cau cin cau pergi kelas. Hari ni nak ngajar bebudak buat karangan. Esok-esok depa boleh bukak belog sendiri. Mengarang ntah hapa-hapa macam aku. Haha!


Okey Daa!!



























2 comments:

  1. la!! su kenal la Sam Fresto ni..hasben housemate su dulu mase muda2..hehee

    ReplyDelete
  2. yong! sukanya gmbr yong cium aidi.. sejuk sgt rse kt hati. eh! cm syahdu plak tgk.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...