MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Sunday, March 25, 2012

Ikan Bawal Katanyaaa...

Ini kejadian baru je berlaku kejap tadi. Tengah nonton TV dengan incik suami. Aidi tido, jadi masa berkualiti berdua-duaan gini tak harus dilepaskan. Ceaa.. Tengah tengok TV, terbukak chanel berapa ntah..rancangan Saffiya. Ada model tengah demo cara nak pakai shawl.


Aku : Kite kalau pakai tudung belit-belit cenggini memang habis Aidi tarik jek.

Suami : Hurmmm..


Aku : Kalau abang..abang suka kite pakai tudung style macam mana?


Suami : Tudung Ana Rafali.

Aku : Hah?? Ana Rafali?


Suami : Eh silap..bukan Ana Rafali. Tudung Najwa Latip.

Waahhhh...kemain kau nak aku pakai tudung bebudak remaja kalut dok pakai sekarang. Tudung najwa latip dia mintak.

Tapi memang beberapa hari lepas aku ada pakai tudung bawal. Lama sangat rasa tak pakai tudung bawal, jadi improvised sikit bagi ada kelainan sikit. Sempaaat ye nak kelainan bagai. Haha. Incik suami panggil style aku pakai tu style najwa latip. Ok fine.

Sambung borak..


Aku : Ohhh kalau nak kite pakai tudung cenggitu, kena belikan kite tudung bawal banyak-banyak lah. Tudung bawal kite semua dah tinggal kat Ampang. Ada selai tu je la yang ada kat sini pun.


Suami : *diam*


Aku : Abang tau ke tudung bawal tu macam mana?


Suami : Tau. *konfiden okey nada suara*


Aku : Macam mana??

Suami : Ala..yang BENTUK MACAM IKAN BAWAL tu...




Erk??!

Hapa pun tak boleh!

1 comment:

  1. hahahahahahaha... lawak sungguh pos nie.. tp mmg pun, suami wani pun ingat tudung bawal itu ikan bawal..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...