MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 23, 2012

Nak Hapdet. Tapi.....


Kehabisan bateri.

Peat weh dua tiga hari ni. Sampai nak hapdet blog pun memang takde sempat. Nak blogwalking pun macam kena curik-curik masa gila-gila punya curik. Tak sempaaaattt.

Bizi dengan hal-hal sekolah.

Semalam dengan hari ni dua hari aku duduk berteleku kat bilik jahitan sekolah dari awal pagi sampai balik sekolah. Sangat letih. Pastu petang ada meeting lagi. Lepas meeting nak kena keluar dating dengan anak dan suami lagi. Oh oh oh...mana masaku mana masaku??

So tunggulah nanti aku hapdet cerita best punya. *bestlah sangatkan....puii*

Tunggu tau.

Aku nak hapdet...tapi tunggu tau. Esok lepas sekolah aku hapdet.

Jangan unfollow blog aku tau.


Huhuhu..

3 comments:

  1. akhir2 tahun ngan awal2 tahun cikgu mesti bizi kan..mak aku tu dah berape hari aku nengok balik kemain lambat..sabtu ahad tak lekat kat umah..ade jer aktiviti nyer..malas aku nak tanye dah..huhu

    ReplyDelete
  2. sabar2... nanti free update la bnyk2... dont worry lin tak kan unfollow nye... :D

    ReplyDelete
  3. mmg takkan unfollow laaa...

    eh napa kena ddk bilik designr ek?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...