MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 2, 2012

Sibuk Sangat

Aku nak hapdet tapi tak tahu nak hapdet apa. Yang aku tau..aku tengah stress. Kerja banyak, masalah pun banyak.

Pendrive aku hilang. Demm!

Dahlah macam-macam benda ada dalam tu. Hilang pulak. Susah hati aku dibuatnya.

Tambah pulak masalah lagi sekarang ni biziiiii sangat. Lagi dekat nak cuti sekolah, lagi galak membizi.

Sekarang ni bebudak form 1, 2, 4 tengah final exam.

Next week aku kena jadi pengawas PMR di SMK Labuan.

Next week jugak ada perkhemahan badan beruniform.

Pastu ada pulak acara merentas desa.

Jap gi ada Hari Kantin.

Pastu Majlis Anugerah Motivasi pulak.

Itu tak masuk lagi hal-hal menanda kertas exam budak, masukkan markah, setelkan hal PBS lagi. Adoi adoi adoi.

Agenda nak pergi KK pun sebenarnya buatkan aku jadi bertambah bizi. Yelah, nak pergi bercuti bukan boleh terus main walk in walk in jek. Tambah bawak Aidi. Semua benda nak kena plan rapi.

Tentiba teringat plan besday Aidi. Homai homai.....belum setel lagi planning ni.

Bizi sangat.

Nasib baik hari Khamis ni mak nak datang Labuan dengan Mak Yang and Pak Duan. Terubat jugak stress di dada. Huhuhu.

Orang..anak-anak balik kampung ziarah mak bapak. Aku, mak pulak yang rajin ziarah kami anak beranak kat sini.

Everyone can fly la katakannnnn.

=)

1 comment:

  1. aku pon ngah stress ni...sepanjang minggu ni tak rehat..anak kene hantar kat bs..sebab aku ade 'kelas' siang nak kene perabeh cepat...nak ngadu kat blog pon jadi bertambah stress biler nak bukak kemain payah..haaiihh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...