MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 26, 2014

Hadiah Besday yang hilang


Hai!

Taknak wish belated besday ke kat iols?? Siapa punya wish paling panjang akan mendapat hadiah misteri! Tettttt!

Kehkehkeh.


24 Jun ritu besday aku. Saja malas nak pukul canangkan,lagipun udoh tua.malu aih! Apa lagi nak mintak org wish.lagilah tak. Tapi buat yang mendoakan kesejahteraan diri ini...terima kasih banyak. Mudah mudahan makbul doa hangpa. Aminn

Hadiah??

Nothing

Ke not yet?

Ke not available?

Haha.

Masa birthday ritu aku demam. Aidi pun demam. Laki aku dgn adelea je yang sehat. So sebabkan aku tak sehat so memang takdelah mood nak celebrate celebrate ni. Aku nak berkelubung dalam selimut je rasa.

So bila incik suami (lama tak guna word ni) tanya nak hadiah apa,memang aku blur taktau nak jawab apa.

Jap lagi aku tanya balik,dia nak hadiahkan apa, dia selamba jawab "patung beruang".


Adoilah!!

Patung beruang pun patung beruang lah kan. Asalkan ikhlas dari yang terchentaaa.

Tapi since semalam incik suami pulak demam. Biasalah laki bini kalau tak berjangkit demam memang tak sah kan? So nampaknya aku kena pospon lagi lah claim hadiah.


Aku nak mintak henbeg lah.


Ok dop?


Sebab ritu aku order henbeg coach,sekali seller tu kata parcel kena curik masa dlm perjalanan ke malaysia. Sedihhhhhhhh. Nak order baru dah malas. Takyah coach coach tahun ni. Pakai je la beg carlo rino. Tak dapat CR, cap.Vincci pun boleyy.

So abanggggg...handbag satu!

ikat tepi straw taknak!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...