MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, September 10, 2009

KERING KONTANG

Nak mula dari mana ek?



Aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa ni.

Tapi aku nak tulis jugak.

Otak aku kontang. Aku bosan sebenarnya. Seharian duduk berkurung dalam bilik. Ngadap "peti sejuk" aku ni. Hmmm..membuatkan aku menjadi seorang yang sangat pembosan. Kadang-kadang aku rasa macam dah jadi si bisu pulak dah. Aku takde roomate untuk diajak bergosip mahupun "membuat ketupat". Maklumlah dekat-dekat nak raya ni.Ngeee..


Otak aku kontang lagi.
.
.
.
.
.
Dan terus kontang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...