MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

AKU SI GURU BITARA

Lega..

Aku dah berjaya dapatkan tempat untuk latihan mengajar yang akan bermula 2 Mac 2010 nanti. Thanks to Yantietoro sebab susah payah tolong carikan tempat praktikal untuk aku...dan juga untuk beliau sendiri.hehehe

Asalnya aku dan geng 6 jahanam aku plan untuk praktikal bersama-sama. Paling tidak pun dalam negeri yang sama. Kurang-kurang boleh tinggal sekali. Buat havoc dalam rumah sendiri. Hahaha.

Tapi apakan daya. Pelbagai kesilapan tak berapa teknikal membuatkan kami berenam terpaksa berpisah. Empat akan mengajar di Terengganu dan dua di Nogori Sombilan. Tak kisahlah, yang penting bukan sorang-sorang. Aku kalau boleh nak masok kelas pun berduet dengan teman bicara jiwa. *betapa punya parkinson daa*

Harap-harap semuanya akan berjalan lancar. Takde lah kes orang potong line ke apa ke. Bukan apa, susah tau nak cari sekolah ni. Tiap kali call sekolah jawapan semua sama jek..

"maaf dik, tempat dah penuh"

Huh. Awal-awal lagi profesion keguruan ni dah menguji tahap kesabaran. Tapi takpe. Ini Yongnana la. Bakal guru bitara. *aiceh*

Jadi kesimpulannya, setakat masa dan detik ini, nama aku dah ada kat salah sebuah sekolah kat Soromban ni. Sekolah ni memang sangat strategik. Depan rumah teman bicara jiwa aku..Yantietoro. Maka memang boleh sangat lah aku nyanyi lagu yang femes tu..tukar lirik sikit..

"Poie sokola..naek basikal..tongah hari...tongah paneh..lalalalala"

Jadi dengan bangganya..

presenting to all of u..

my sekolah to be...

badge sekolah..SMK Seremban Jaya.*cekgu kna pki jgk ke?*


wahhh...sekolah nampak canggih..ada lif x?huhu


Semoga aku berjaya menjadi guru bitara..wish me luck!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...