MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 28, 2009

KAD KAWIN AKU

Sebelum ni aku ada tulis entri berkenaan kad kawin kartun yang telah menambat hati dan sanubari aku ni. Sehingga ke detik ini pun aku masih lagi terpikat dengan kad kawin kartun tersebut. Nampak sangat kiut sementelah aku sememangnya kiut dan miut. *perasan*

Dan baru sekejap tadi aku mendapat satu idea baru untuk kad kawin aku.

Aku mahu melukis sendiri kartun yang akan ditepek atas kad kawin aku.

Apa?

Tak percaya?

Oh. Mungkin kamu kamu semua tidak pernah tahu yang aku ni adalah keturunan insan-insan seni. Abah aku sendiri boleh melukis. Lukis potret lagi tau? Jadi tak mustahil aku juga boleh melukis..tapi takat lukis kartun boleh la. Hahaha..

Aku dah lakarkan kartun yang aku nak guna nanti. Mungkin jugak kartun tu boleh dijadikan trademark wedding aku. Misalnya boleh digunakan untuk cetak bunting, untuk cetak sticker terima kasih dsb. Musti kiut..*wink*

Masih tak percaya kebolehan aku?

Nah tengokla sendiri hasil lakaran aku. Harus diingat, ini adalah lakaran mentah. Belum diedit bagi cantik lagi.



kiut x?karektor kartun yg pompuan tu mmg trademark aku. sape sape tgk jek mst tau itu adalah aku.cuma karektor lelaki tu je aku baru create.huhu..


Okey tak karektor tu? Aku tingin juga nak memberikan sentuhan peribadi pada kad kawin sendiri. Cumanya sekarang aku tak tau kat mana nak cari orang yang boleh edit lukisan mentah aku ni menjadi lebih cantik dan menawan..any idea??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...