MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

BERKELIARAN BERSAMA INCIK TUNANG

Incik Tunang pernah kata beliau tingin nak rasa makan Kenny Rogers Roaster. Tak pernah makan rupanya mamat tu. Sian la plak. Jadi ada kesempatan aku bawak la dia p makan..kemain sengih lagi beliau..Almaklumlah.makan sedap..free pulak tu. Mana tak senyum sampai belakang tlinge..

Mari kita zass!!

wajah keriangan incik tunang dapat mkn free



ni pulak wajah pura-pura riang aku sebab in few minutes lagi, selai not akan terbang.huhu



Ini adalah kedai makan. bukan perpustakaan.*kata aku dalam hati*



mufin choc dia punya.vanilla aku punya. tapi nape dia suka curik aku punya?haih



Ice lemon tea yang kononya sesuai menjadi 'kawan' ayam golek golek.*kata incik tunang*



My feveret drink ever..mineral water with ice.huhu


Mesti tertanya tanya mana pict main menu nya? Huhuhu..itulah nak habaq mai. Kami naga dua ekor sangat kelaparan time tu. Makanya bila sampai je ayam golek-golek tu depan mata, kami trus 'terkam' sampai licin. Tinggal pinggan jek. Nak amik gambar pun tak sempat dah..hahaha..

Kesimpulannya memang best makan hari tu. Bukan semata mata sebab ayam golek golek tu sedap. Tapi sebab makan bersama insan terbuchuk dalam jiwa. Bersama beliau makan megi in cup tepi jalan pun dah sorga. Huhu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...