MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

BERAKHIR SEBUAH PENYEKSAAN MINDA

Hooray!!

Trasa ingin melompat. Tak kira la melompat lebih tinggi ke. Melompat katak ke. Yang penting hati trasa ingin melompat keriangan.

Apsal??

Untuk meraikan tamatnya penyeksaan minda....walaupun sekejap cuma.huhu


Alhamdulillah..aku berjaya jugak abiskan 7 paper final exam aku walaupun persediaan tersangatlah tak cukup rapi. Dua paper terakhir aku tak study langsung. Betapa berani matinya aku. Tengoklah result kuar nanti. Meroyan ke tak meroyan aku nanti. Hahahaha..

Untuk menyerikan entri kali ni..aku tepek gambo persediaan tak rapi aku. Cukuplah buat bekalan 'berperang' di dewan exam.huhu


membeli set pensel 2B didatangkan pakej dengan pemadam dan sharpener canggih.




membuat ulangkaji olok-olok sambil berfesbuk.huhu



Apa yang penting sekarang aku mau coti. Duduk di rumah 24/7, dan melarang minda aku untuk berfikir walau sekelumit pun tentang study. Hahaha..

Tunggulah sampai isnin depan baru aku akan planning semula perjalanan hidup aku sebagai bakal guru bitara. aiceh..

Sekarang..aku mau coti..yadda yadda..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...