MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, October 26, 2009

SI DIA YANG PERASAN

Sedang aku dok telek-telek pict yang belambak-lambak dalam memory sim aku ni..

Tiba-tiba..

Aku terpandangkan satu pict ni.

Huh..menyampah plak aku nengoknya.

Perasan.

Bajet awak tu hensem macam Farid Kamil la tu?

Tak pun macam si Shamsul Yusoff la ek?

Jauh panggang dari ayam panggang tau?

Sungguh aku tak cemburu.

*ye ke ni...*

Iye..sikit pun tak cemburu.

*Abis tu nape emosi emosi dalam blog ni?*

Ala..saja je nak bagi entri makan..jadikan bahan jek. Tapi tak cemburu pun..

Cuba korang tengok sendiri..korang cemburu ke menyampah tengok pict kat bawah ni?

Sila undi ye?



Incik tunang sedang berpelukan dengan Diana Danielle semasa sesi latihan menembak PLKN. huh. aku tak cemburu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...