MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 26, 2010

PERAYAAN JUBLI EMAS



Wah, sedar tak sedar dah 99 entri aku bagi makan kat blog belaan aku ni. Ini maknannya entri kali ni merupakan entri yang ke-100! Ucapkan tahniah pada blog aku! Yeeehaaa...buat ombak buat ombak...woOoOoOoO! *over reaction*

Apalah yang teruja sangat entri dah mencecah 100 ni entahlah. Blogger lain pun belambak dah entri cecah 100 tapi takde la teruja lebih macam aku ni. Huhu. Tapi takpela, aku mahu meraikan jugak kehadiran entri ke - 100 aku ni. Taki kira.

Jadi hari ni tak de entri pasal kawen ke apa ke. Aku cuma mahu buat sedikit analisis terhadap blog peliharaan aku ni. Maka aku pun bukak la nuffnang aku. Owh, sila la tau blog aku takde la glamer mana. Tukang ketuk pun boleh bilang dengan jari. Bulan lepas punya unic visitors cuma 1081 orang jek. Huhuhu..Takpelah, aku ternak blog ni pun untuk kemudahan aku, di samping sharing is caring dengan B2B yang lain. Takde langsung niat nak mencari glamer. Huhu.

Tapi aku sangat tertarik nak wat analisis tentang bagaimana orang-orang di luar sana boleh terjelepok masok ke blog aku ni. Apalah agaknya yang diorang taip kat incik google tu yang tak semena-mena terbabas masuk blog bosan ni. Hehehe..


1. Beg kertas murah.

Owh ini antara keyword glamer kat mereka tanya pada incik google. Malangnya aku langsung takde bercerita apa lagi memberikan tips-tips hebat kat mana nak cari beg kertas murah. Sebenarnya aku tak bercadang untuk gunakan beg kertas untuk isi doorgift tetamu nanti. Aku lebih suka bagi satu je benda yang best, sweet, and praktikal. Bagi camtu jek..hand by hand. Tak perlulah paper bag. Maka harap maaf la kepada mereka-mereka yang susah payah mencari beg kertas murah di blog aku ni. Kalau aku ada info tentang beg kertas yang murah, mungkin aku boleh kobarkan di sini di lain kali.

2. Beg tetamu yang murah lagi menawan.

Mak ai, kemain panjang lagi soalan yang beliau tanya pada incik google. Dah macam tagline barang pulak. Hehehe..Tapi sama la jugak dengan kes kat atas tu, aku takde info tentang beg kertas mahupun beg tetamu, apa lagi beg tangan. Memang belum ada. Mungkin akan wujud di masa depan. Sila cuba lagi okey?=)


3. Tunang tentera

Siapalah agaknya yang meng google pasal tunang tentera ni ek? Risau pulak aku. Yup, aku memang tunang abang tentera. Bahagia tapi kena banyak bersabar. Sebabnya incik tunang aku ni, tunang nombor 1 dia bukanlah aku, tapi kerjaya dia. Aku dah banyak kali merasa cancel dating. Gila ko, aku dah siap lawa-lawa, pakai baju paling santek dalam lemari, tepek bedak banyak-banyak alih-alih dia call kata tak jadi la kuar detink, kena panggil pegi keje emergency. Haih! Tu belum masuk citer dia bizi 24 jam. Bila kita call, dia jawab. Tapi dengan takde salam ke helo ke hai ke dia terus je cakap "keje keje keje" laju-laju. Pastu "tapp" dia letak fon. Stress tak stress?? Makanya, kenala praktis bersabar banyak-banyak.

Errr..itu ke info yang kamu cari tentang tunang tentera? Heheheh..


4. www.gedungkadkahwin.com

Ini pun antara keyword glamer yang menjerumuskan insan-insan tak bersalah ke blog aku. Ya ampunnn!

Aku memang pernah bercerita sikit pasal satu design kad kawen dari Gedung Kad Kahwin ni. Tapi atas nasihat seorang teman, aku tak jadi amik kad dari gedung tersebut. Kenapa? Hmmm..ntahlah. Beliau kata servis kurang bagus. Pendek kata lambat. Tapi ini bukan aku yang kata tau..member aku yang kata. Jadi aku takde la recommend kata GKK ni tak bgs ke apa. Cuma aku dah ada tempat lain untuk tempah kad kawen.

Kalau ada antara kamu yang memang nak jugak tempah kad kawen dari GKK ni, boleh tanya kat Puan Nadd. Kalau tak silap aku, kad kawen dia aritu dari GKK. Kalau nak nombor fon GKK pun aku leh bagi. Ni ha:

012-73600032 - Ijan

Aku pernah sms Ijan ni dulu, and feedback dia cepat. Bagus la tang tu. So siapa yang berminat dengan koleksi dari GKK, just call him. Err...tatau la kalo "her". Hehehe.


5. Pengantin badan gempal

Hehehe..tak tau nak kata apa la. Kalau sape-sape yang cari pengantin badan gempal, Insyaallah akan terpele'ot masok ke blog aku ni dan akan berjumpalah dengan bakal pengantin yang berbadan gempal ni. Selamat berkenalan!=)


6. DPLI Julai 2009 UPSI

Wah, keyword ni pun ada ek. Tapi memang betul pun aku salah sorang student DPLI ambilan Julai 2009/2010 kat UPSI ni. Best jugak blaja balik, tak terlalu stress. Tengok macam sekarang ni, 8hb ni aku start final exam tapi kemain boleh berblogging hari-hari lagi. Tu lagi sorang blogger seangkatan dengan aku..Cikgu Shalin, pun 2 x 5 jugak. Asik berblogging jek. Kadang-kadang beliau bersiaran langsung dari bilik kuliah lagi. Hahahaha..

Cikgu Shalin, jangan marah no...


7. w.a.n.n.o.r.f.a.d.z.l.i.n.a

Uish, paling tak sangka ada yang directly google nama aku. Kagum sungguh. Siap ada gaya tulisan pulak tu. Kalau camtu rupa google nya confirm pasti akan terbabas ke blog aku ni. Atau termasuk ke profile my space aku, blog zaman purba kat my space, kat frenster aku dulu. Macam-macam la kamu boleh jumpa. Segalanya tentang aku. Huhuhu.


Apapun pun kata kunci yang kamu guna, apapun cara yang buat kamu sampai ke blog bosan ni, terpaksa memaksakan diri membaca tulisan-tulisan aku yang kadangkala perasan sendiri, aku ucapkan terima kasih. Aku mintak maaf kalo ada kata-kata yang menyinggung perasaan kamu-kamu di luar sana. Sesungguhnya aku cuma mahu berkongsi cerita, berkongsi perasaan. Cuma itu. Harap takde yang serik untuk menziarahi entri entri ternakan aku di lain hari.

Terima kasih dan sila datang lagi ye?=)

4 comments:

  1. Xora - comey ek?byk lg...tp itu antara yg menarik perhatian kite.hehehe..tapi insiden org google nama D kamu tu mmg ngeri la..heheh

    ReplyDelete
  2. wahahaha..cikgu shalin tak suka gila gila sem nie..serius bosan tahap dewa 14.hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...