MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, October 22, 2010

ANTARA BERITA BAIK DAN BERITA BURUK...NAK BACA MANA DULU?

Aku ada satu berita baik, satu berita buruk. Mahu dengar yang mana dulu??


Hehehe..


Yang buruk dulu ye?

Okey yang buruknya, berok peliharaan aku asiklah membuat hal jek sehari dua ni. Nak bagi makan entri pun terbantut. Haih!


Yang baiknya...

Laptop aku sudah mula menerima wifi sekolah. Aku baru dapat hack password wifi tadi. Hahaha..cikgu pun nak hack password ke? Ceh.

So aku ingat nak la menghapdet sedas dua entri. Malangnya bila tengok jam..


Uiihhhh dah jam 11.30 pagi!!


Masa untuk pulang ke rumah!!


Byee!!













* sedar tak sedar aku hapdet jugak satu entri kali ni walaupun entri tahap....ada aku kesah ko hapdet ke tidak??haha*

2 comments:

  1. hohooh...jam sudah menunjukkan 11.35 jom balik...suka hari jumaat.skolah kejap je

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...