MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, October 25, 2010

BARANG BAIK PUNYA......SIAPA TAK MAHU?



Aku tahulah Labuan ni jauh. Memang jauh gila. Kalau nak mai sini kena seberang lautan segelombang dua dulu baru boleh sampai. Tapi aku tak puas hati betul lah. Setiap hari mata ni dok dihidang dengan tayang benda tu. Hari-hari pun telan air liur nak kan itu.


Ohhh cantiknya....


Terpengaruh aku dibuatnya.


Incik suami pun melayan. Gigih diusungnya aku ke dua tiga supermarket. Geledah setiap lane dengan harapan akan jumpa benda yang aku tengok dalam iklan hari-hari tu.


Tapi hampa..


Kalau ada pun cuma tinggal rak dan tanda harga pada rak jek. Benda dan sold out. Incik suami kata mungkin belum sampai lagi kot kat Labuan. Labuan kan jauh..


Uhh!


Stress aku.

Dah berhari-hari aku keluar masuk macam-macam supermarket untuk cari benda ini.




kredit to incik google




Kamu ada jumpa tak?




Kalau ada tolong pos sebotol dua boleh?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...