MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 17, 2009

GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA

Aku teringin nak survey harga gubahan hantaran hari ni. Masih terlalu awal kah? Ermm..bagi aku itu bukan masalah. Tak salah untuk merancang lebih awal..jangan terlewat untuk merancang sudahlah. Kan kan?

Aku sebenarnya dah ada bayang bayang bentuk gubahan yang aku inginkan untuk majlis nikah nanti. Aku mahu gunakan bunga-bungaan sebagai penyeri dulang hantaran aku nanti. Cuma saat ini aku masih konpius, tak tahu sama ada nak guna fresh flower atau artificial je. Beza harga tak banyak, dalam RM15 je sedulang.

Hmm..meh la aku tepek skit picture hantaran yang telah mencuri hati dan sanubari aku.


Kedua-dua gubahan ni adalah dari zue's Collections. Harga untuk fresh flower RM65 per dulang. Artificial flower RM50 per dulang. Tray putih tu cuma di sewa, bukan hak milik kekal aku nanti. Dalam gambar tu guna fresh flower. Cantik kan?

Meh kita survey lagi.




Yang ni pulak dari cantiquemanis.com.

Pun cantik-cantik and manis-manis gubahan diorang. Sungguh aku terpesona sekali lagi.

Harga??
Errmm..sama macam Zue's Collections. Tray pun cuma sewaan jek. Cuma diorang offer diskaun RM5 per dulang kalo aku amik gubahan untuk dua-dua belah pihak. Menarik sebab memang aku plan nak hantar gubah hantaran aku and Incik Tunang sekali harung jek. Senang.

Then ada satu lagi yang sebenarnya paling awal mencuri perhatian aku.



Ini adalah gubahan dari Merisik Gallery. Aku pernah quote harga kat Merisik Gallery ni. Kata diorang kalo gubahan articifial flower, price starting from RM60 per dulang. Kalo fresh flower RM90 per dulang. Tapi aku tak pasti tray sumer tu sekadar sewa atau jadi hak milik kekal aku. Tapi elegen kan gubahan diorang? *terkesima sekali lagi*

Rasanya kamu kamu semua tahu aku telah menjebakkan diri dalam contest tentang "Gubahan Hantaran Idaman Saya" yang dianjurkan oleh Merisik Gallery. Kalau ada rezeki aku untuk muncul pemenang *mengharap*, maka dapatlah aku gubahan hantaran fresh flower percuma sebanyak 5 dulang dan dulang selebihnya akan diberi harga istimewa. Sangat menarik. Dan aku semakin tak sabar menunggu detik 20 November ni untuk tahu siapakan bakal pengantin bertuah itu. Mungkin kah aku? huhu...*mengharap lagi*

Harap akan adalah dulang-dulang hantaran indah seperti gambar di atas di hari pernikahan aku dan Incik Tunang nanti.*terlalu mengharap*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...