MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Tuesday, November 3, 2009

NOTA CINTA SAYA..HAHA

Aku selalu tengok ramai bakal-bakal bridal ada buku diari masing-masing yang akan digunakan untuk mencatat (ke mencatit?konpius lagi) segala bagai nota-nota penting, temujanji, perancangan kawin mereka dan sebagainya. Mungkin juga boleh dijadikan medan untuk meluahkan ketidakpuashatian bila bergaduh dengan tunang masing-masing. Hahaha..*aku la tu*

Jadinya, sebagai bakal pengantin yang dedikasi, cewah..aku pun tak mau ketinggalan memiliki buka nota cinta aku. Maka, semalam aku dengan jayanya berjaya membeli sebuah buku nota and mini kalendar. Niat hati nak beli buku diari tebal-tebal siap ada button tutup tu. Tapi takde yang menawan kalbu selain harga beliau turut membuatkan aku takde hati nak beli.huhu memang kedekut.

Setelah puas belek-belek, amik-letak, telek harga bagai akhirnya aku pilih buku nota cinta yang ini:
.
.
.
.
.


Comey tak? Bajet-bajet kartun kat kulit buku tu aku lah. Hahaha..jauh panggang dari ayam panggang. Yang kecik tu mini kalendar. Boleh jugak la aku guna untuk highlight mana-mana temujanji dengan mak andam ke, fotografer ke..temujanji dengan Incik Tunang pun boleh skali. Hehehe..

Aku harap buku nota cinta aku ni takkan kosong sampai aku kawin nanti. Penat beli nih. Mahal pun bleh tahan mahal jugak. Haih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...