MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 11, 2010

PEMBELOG TERCANTIK...SIYES?

Arini sepanjang hari membizi. Pagi-pagi dah kena datang sekolah sebab bertugas edarkan slip result SPM kat bebudak...Pastu kena sambung mengajar pulak 3 period plus 1 kelas relief. Memang penat tahap gaban menang lepas lawan resakse. Bila malam, dah mandi-manda, makan-makan bagai barulah tergerak hati nak melawat blog ternakan.

Tiba-tiba terasa pelik. Apsal kebanyakan entri b2b ada gambar ini?
.
.
.




Owh rupa-rupanya ada acara penganugerahan di alam blog rupanya. Sangat suwit kamu-kamu yang berada di alam blog ni...Anugerah Pembelog Tercantik! Owh manisnya kamu-kamu. Teruja aku tau. Ha, tengah teruja-ruja tengok kawan-kawan dapat anugerah, tetiba aku terkesima jugak. Mak aih..nama aku juga tersenarai! Owh sangat berterima kasih si daun keladi buat Elmo dan Azian kerana sudi memberi anugerah hebat ini untuk aku. Sangat sangat sangat terharu. Huhuhu..

Dan sekarang turn aku pulak nak kalungkan pingat kebesaran pembelog ni untuk kawan-kawan yang lain. Errr tapi sebelum tu aku kena ikut syarat-syarat ni dulu:

1. Ucapkan terima kasih dan link kan nama pembelog yang mencalonkan nama anda...(Ok dah link n thanks to Elmo and Azian)

2. Pass kan anugerah ni kepada 15 orang pembelog yang kamu rasakan fantastik mister loba-loba..(ok done kat bawah)

3. Contact blog-blog tersebut dan maklumkan bahawa mereka telah memenangi anugerah sweet ini. (ok, abis je publish entri ni aku akan maklumkan kat peti sembang mereka..aci x?)

4. Nyatakan 7 benda yang menarik tentang diri kamu. (Ok, sila baca entri ini sampai abis ok)

Ok dah. Itu je syarat-syaratnya. Sekarang mari kita teruskan acara penyampaian anugerah ye kawan-kawan.

jeng jeng jeng
.
.
.
Dan pemenang Anugerah Pembelog Tercantik jatuh kepadaaa......
.
.
.
.
.
.
bunyi deram
.
.
.
.
.
.
bunyi deram tak abis lagi
.
.
.
.
.
.
.

Tada!!!

1. J.U.L.I.E (~ This is My Blog~)
2. Azlina (::MISI AZLINA)
3. Amy (Amymizunderstood)
4. Cik Nadia Bayu
5. Xeaa (Dia Yang Di Sebelah Lagi)
6. Ima (Confession of a Bride to be)
7. Cik Nanie ( A Little Story About My Life and My Journey)
8. Cik Belle (All About Her Preps to Become a Bride)
9. Atiqah Adnan
10. Ayu (Cerita Ayu)
11. Shida (Suka Duka Kami)
12. Shigim (Journey About My Life and Dream of a White Wedding)
13. Ika (Perjalanan 30 Mei)
14. Harzharun ( Tales About White Lace and Tiara)
15. Zielalala (Rockonpink)

Wah ramai btol pemenang. Tahniah! Tahniah! Kepada yang tak tersenarai bukan makna anda tak menang. Mungkin ada yang dah menang awal lagi dah, atau mungkin ada yang esok lusa dapatlah kalungan anugerah tu. Sabar-sabar....huhu

Ok sekarang aku nak kena citer 7 benda menarik tentang aku. Ni kiranya ala-ala ucapan ringkas pemenang la ni. Tapi takdelah ayat "terima kasih mak abah, orang-orang kampung yang mengundi saya" bagai...huhu

7 benda menarik tentang aku:

1. Aku suka gentel bucu bantal sebelum tido. Ni memang tebiat dari kecik membawak ke besar ni. Silap-silap membawak ke tua. Aisshh memang takleh tinggal.

2. Aku selalu rasa rambut aku semua rambut gatal. Pantang ada helai-helai yang merekot -rekot sikit mesti aku nak cabut kononnya tu rambut gatal..padahal tak gatal pun. Tangan yang gatal agaknya kot. Huhu

3. Bila nak dekat-dekat "moon coming", aku akan mengidam coklat. Sampai mama pun dah paham sangat. Kalau mama pegi kedai then aku pesan mama beli coklat tu mama tau sangat dah yang bulan bakal mengambang. Hahaha

4. Aku tak pernah kurus sedari baby sampailah aku terlebih besar. Serius cakap ni. Errr..last week anak murid aku ada tanya soklan cepukmas kat aku.."CIKGU PERNAH KURUS TAK??" Owh jawapanya absolutely TIDAK. Ngeeee...

5. Orang kata aku kelakar. Aku pun tak pasti betul ke tidak. Tapi sekarang ni kat sekolah hari-hari aku cuba menjadi "mak tiri" terhebat, malangnya budak-budak tetap suka geng dengan aku. So?? *sungguh tak paham*

6. Aku penakut gila kentang masa kecik. Hari ujan takut, dengar guruh menyorok, tengok gendang tarian singa dung dung ceng aku cabut. Pendek kata memang gila pengecut la budak gemuk ni. Huhu

7. Last benda yang aku rasa menarik tentang diri aku....mak kata senyuman aku manis. Hahaha..*ini mak kata la..bukan aku kata la..*

Ok done!

Kepada kawan-kawan yang dah menang, TAHNIAH DEAR!

3 comments:

  1. dear..

    sepanjang akoo kenal ko.. mmg akoo taw ko ader bantal bucuk.. tp tak ku tahu yg ko sk gentel bantal2 tu.. hahaha.. takper.. da ader laki nanti, ilang la tebiat ko tu.. hehehhe..

    yg penting.. ko mmg suker sgt cabut rambut.. agk2 time kiter study dolue.. mesti ko punce bilik air tersumbat,kan? hehehe

    wei.. berdebar tak nk jadik pengantin ni.. hahaha.. bye laoshi =)

    ReplyDelete
  2. wan...budak kecik yg tanya awk tu berapakah umur diee???klo die tnye kiterrr tak tau laaa ape kite nk jwb...sebukk jee budak tu....ha3

    ReplyDelete
  3. Julie - bkn aku sorang tau punca bilik air tersumbat..korang pun sama gak..rambut gugur..gunalah syampu cap bawang.hahaha..

    Elmo - budak kecik jek..form 1.tatau apa yg ada dlm kotak pikiran diorang time tanya tu.huhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...