MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Saturday, June 19, 2010

EPISOD 11: MALAM PERTAMA

Hulala....

Tajuk tak boleh blah! Haha.

Perkahwinan dan malam pertama memang tak boleh dipisahkan ye tak? Semua pun tahu tu. Bagi yang dah berkahwin tentu saja ada memori indah yang kamu simpan dan kamu kenang tentang malam itu.

Kan?

Aisey..malu-malu pulak. ^_^

Ngaku je la.......*dalam hati*

Kamu nak tahu pengalaman malam pertama aku tak?

Haha..*nampaknya ada yang berkata "nak" dlm hati.hehe*

Malam pertama aku berjalan dengan begitu indah niannya..

Memang takkan aku lupa. Sumpah, sampai mati akan ingat.

Malam pertama aku.

Yang indah itu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kat bilik karaoke!!!!



Sengal tak sengal 1st night aku?

Haha.

Ntah rasukan ablasa mana ntah yang telah menggoda Pak Su aku yang memberi idea untuk berlibur ke pusat karaoke malam tu.

Ops silap..tengah malam itu.

Gila kau sedara mara aku seramai 13 orang dah macam segerombolan rombongan Cik Kiah seret pengantin baru pegi karok pukul 11 malam!

Adoi!

Sebenarnya aku memang suka karok-karok ni, kira memang hobi utama la. Tapi sebab badan letih kenduri dua hari pun tak ilang lagi tu yang berpikir 3 4 kali nak pegi ke tidak. Siap aku dan incik suami kena buat famili meeting dulu untuk dapatkan kata putus. Haha..Kalau tak pegi kang apa pulak kata orang kan? Maka kami pun gagahkan diri untuk ikut serta. Bukan selalu pun...bak kata orang ni lah masa nak bersuai kenal nak ber ice breaking dengan sedara mara ye tak?

Dan incik suami setuju.

Aku yang dengan cantik *cantik ke?muka pun takde calit bedak.haha* sopan santun berbaju kurung *sebab sebelum tu ada acara bukak hadiah*




dan incik suami yang segak perkasa berbaju melayu warna sedondon


Duduk meng join kan diri bersama sanak sedara aku.

nampak tak pengantin nun duduk dihujung sana..haha



gambar jarak dekat


Sedara maa aku sporting abis. Lepas sorang, sorang nyanyi. Elok-elok satu lagu nyanyi sensorang boleh bertukar jadi duet, nyanyi berdua.



Bila jam makin begerak dan terus bergerak, satu lagu dah boleh jadi koir...nyanyi ramai-ramai sebab masing-masing pun dah keletihan.

Aku dah bape kali sengguk-sengguk kat bahu incik suami. Letih bangat seh.

Kamu tahu pukul berapa baru kami pulang ke rumah??


PUKUL 3 PAGI!!

Hamik kau!

Sampai je rumah memang tanpa segan dan silunya aku terus ke bilik...rebahkan diri atas katil. Incik suami pun. Huhu

Dah dah..jangan pikir yang tidak-tidak ye.

Tiada sebarang aksi terlampau malam tu. Aku tengah pegang bendera Jepun masa tu. Hahaha.

Kalau tak pun takdenya aku nak pukul canang kat belog ternakan ni.

Gila? Huhu..

Memang tak pernah terbayangkan malam pertama aku akan dipenuhi aktiviti sedemikian. Itulah nasib bila dapat famili kaki karok. Layankan aje..

Apapun, semua tu akan jadi memori yang takkan aku lupa sampai bila-bila.

Malam pertama bukan setakat hal atas katil je tahu?

Hehehe...

Sekian.


3 comments:

  1. hehe..tergelak baca post ini..agagaga..=p

    ReplyDelete
  2. wahhh syok lah...
    atleast blh cover malu skit kan

    igt dulu...masa makcik kawin,abang saya yang nakal gi intai makcik dlm bilik dan adiknye pun ikut...masa tu abg sekolah menengah lagi... hahahaha....

    ReplyDelete
  3. Hana - lucu kan? hahahaha...gelak je lah.

    Syima Syaz - nakal betul abg awk....err yg adiknya pun ikut tu awk ke adiknya???kalo btol la awk..awk pun nakal gilos..hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...