MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

EPISOD 8: ANJE....PAK ANDAM AKU

Okey, semalam aku dah corat-coret tentang katerer aku. Hari ni aku nak merepek meraban *haha* tentang Bridal Pakej yang aku amik pulak.

So...are you ready pretty???

Cekidaut!

Bridal Pakej: Anje Puchong.

Kamu-kamu mungkin perasan yang aku selalu sebut nama Anje dalam entri-entri sebelum ni. Anje itu adalah nama glamer Pak Andam aku. Aku pun tak sure apa nama sebenar Anje ni. Huhu..jadi marilah kita sama-sama panggil dia Anje jek.=)

Anje ni beroperasi dari rumah jek kat Puchong. Beliau belum ada kedai atau butik tetap lagi. Tapi even beroperasi dari rumah je pun tapi customer beliau tersangatlah ramai. Boleh kata tiap minggu beliau bizi memanjang. Nak jumpa pun susah.Huhu.

Tapi yang bagusnya Anje ni, harga yang ditawarkan berbaloi. Kira berpatutan la dengan apa yang beliau bagi. Untuk majlis aku, aku request:

- Sepasang baju bersanding (L/P) *baju aku baju baru*
- 2 kali make up
- 1 pelamin nikah dan aksesori
- 1 pelamin sanding dan aksesori
- aksesori pakaian utk nikah dan sanding *kasut, payung pengantin, bunga tangan, segala bagai kalung leher semua dia bagi*

kasut tempah dari www.pengantinmelayu.com

Harga????

RM 1850..

Okey tak harga tu? Ke mahal?

Bagi aku okeylah..dengan baju baru, design boleh pilih sendiri, kain, warna semua pun kita boleh tentukan sendiri. Kalau taknak baju baru pun boleh. Anje ni ada banyak koleksi baju-baju yang santek-santek lagi menawan. Kalau nak pakai baju sedia ada rasanya tolak dalam RM250 dari harga kat atas tu.


Sebenarnya apa yang buat aku tersangkut dengan servis Anje ni adalah make up beliau.

Perghh!! Aku memang jatuh chenta.




Cantik. Suka!

Cuma yang kurang best sikit adalah tentang pelamin. Anje masih tak banyak koleksi pelamin-pelamin yang tengah trend sekarang. Macam pelamin panel putih tu cuma ada satu set jek. Nasib baik aku booked awal pelamin cenggitu, kalo lambat sikit nan ado la aku merasa pelamin gitu.

Tapi pelamin tu masih cantik kan??

Dua kali suka!!=)

Makanya..kepada sesiapa yang berminat untuk amik Anje untuk wedding nanti, aku boleh bagi fon number Anje. Website ke blog ke apa maaflah, Anje belum berkesempatan agaknya nak promote guna saluran itu. Huhu

Okey okey dear..amik pen dan kertas. Capai fon masing-masing pun okey, lagi mudah,

Ha salin number ni.


0126691607 (ANJE PUCHONG)


Okey dapat dah semua??

Gud gurl..hehe

Sebagai penutup entri, layankan gambar pengantin perempuan yang menjadi-jadi sengalnya bila pengantin lelaki pulang lepas akad nikah..haha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



haha. bajet mata mcm Rozita Che Wan!

6 comments:

  1. kire memang berbaloi n murah gak lar.. yang penting..cantik..!! :)

    ReplyDelete
  2. harga berbaloi la..macam ryna dulu di taiping, rege pun masih tidak berapa mahal..

    tapi pelamin dan make up mmg ryna suka..baju pun baru jd mmg best la! ( kedai baru bukak..seme brg baru..)

    ReplyDelete
  3. aty - kan kan?yang murah x semestinya mahal kan??=)

    farah - haha.inilah namanya aksi nak ilangkan mood sedih bila laki takde kat sisi. hehe

    ryna - ada jgk dgr kt tepen byk bridal2 yg ofer baju, make up, pelamin yg santek2 setanding kat KL..bezanya murah jek..kan? =)

    ReplyDelete
  4. aduh murah tu..klau la sy tau awal lg..confom amik

    ReplyDelete
  5. zielalala - kdg saya pun tak suka perasaan camtu....lepas dh confirm semua baru dpt tau ada servis yg lg best n lg moorah tentunya.huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...