MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Sunday, December 19, 2010

AHAD MEMANG SINONIM DENGAN CUTI...ERR JUGA MELODI.

Hari ni Ahad kan kan??

Ahad yang best...hari cuti *padahal memang sekarang pun hari-hari cuti*, ada Melodi kat TV, ada cerita hindustan bersiri-siri, ada sang suami di sisi.yang paling best kalau hari ni ahad bersamaan dengan 19 Disember maka dengan ini diumumkan ESOK GAJI!!



Wakakaka! *kecoh!*


Hari gaji pun nak kecoh la kau ni Yong...berjuta liun lagi orang gaji esok..okey jek..maintain water cooler gitu. Huh.


Dan kalau hari ni Ahad...maknanya lusa...ya L.U.S.A aku akan terbangggg pulang ke KL!!


Double yeay a.k.a double kecoh. Haha.

Uishh bestnya nak balik kampung halaman. 3 bulan duduk berteleku kat Labuan ni memang la tak bape best. Jadi best pun sebab ada incik suami kat tepi dan juga ada gaji. Itu je sebab jadi best. Haha. Tapi lusa aku dapat balik KL..balik Ampang yooo! Hohoho teruja teruja.


Tapi yang tak bape bestnya *ah kau ni ada je yang tak best antara yang best* aku pulang seekor diri. Incik suami tak dapat join sekaki...tak dapek cuti. Sob sob sob...Berat wei hati nak tinggal suami 7 hari. Aritu pegi Kundasang 5 hari pun dah gedik-gedik kaki nak balik, ini 7 hari..uishh memang makan hati.


Sabarlah ye wahai incik suami. I pergi tak lama *ceaa tentiba ber i i pulak dengan suami sendiri*. Nanti I balik Labuan bawak kan ole-ole kegemaran u ya.


Kata mahu jam tangan Casio PRG 130 yang bernilai RM700 tu...


WHAT???


RM700??!


Err tak jadi beli.


heh.

4 comments:

  1. yeayyy~ esok gaji.. bleh la akak blnja keen kn?? hik3~ ^_^
    ala, kak.. syg suami, tinggal2 kn.. kih3~ perumpamaan yg direka sndiri~ ^_^

    ReplyDelete
  2. gaji dah masuk.. leh bshopping2..
    wah nk pulang ke tanah tumpah darah yer? semoga selamat perjalanan..

    ReplyDelete
  3. yong..i ari jumaat aritu dah gaji da..opis i buat magic..hu.huu
    ampang yer yong..bleh jumpa.saya pun dok ampang juger..huu.huu

    ReplyDelete
  4. chekgu..kirim cekelat boleh????hehe...macam la kenal lama..padahal baru je nak bertegur sapa....hai..saya zuera~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...