MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, December 31, 2010

PROJEK JUTA-JUTA DI TAHUN BARU


3 jam lagi.

Eh tak sampai pun. Kurang lebih 2 jam 15 minit saja lagi.

Uhhhh berdebar pulak.

Ceh. Nak masuk tahun baru je pun. Apa lah nak debarnya. Rasanya macam malas nak buat entri kompilasi tahun ni. Nak rewind-rewind balik segala. Bukan apa, takut nanti berjela sangat entri, tak sempat pulak nak publish sebelum jam 12 malam. Hehe.

Yang pastinya tahun ni memang tahun penuh dengan kenangan. Penuh dengan rezeki. Bahagia melimpah ruah biarpun kadang-kadang insiden penuh emosi tunjuk diri. Rasa sayang pulak nak tinggalkan tahun 2010 ni.


Perkara yang paling meninggalkan kesan di hati di tahun ini.


Harapnya tahun depan tahun lebih berpelangi.


Selamat Tahun Baru 2011 semua!!















p/s: malam ni musti ramai yang dah berkira-kira nak buat "projek juta-juta". Harap rentikan!! Yang ada lesen...tak pe. Heh


2 comments:

  1. Betul tu wan. Moga tahun depan lebih pelangi :p

    ReplyDelete
  2. projek juta2?.....dlm maksudnye tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...