MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, December 24, 2010

GAMBAR KAWEN DAH lama SIAP!

Kalau ada makanan yang dah terbiar selama kurang lebih 7 bulan, agak-agak kamu mahu makan lagi tak??

Of course la a big no no kan?

Tapi hari ni aku nak tepek benda basi...berusia lebih dari 6 bulan. Boleh dikategorikan sebagai perkasam. Jadi, alang-alang menyeluk perkasam, biar sampai ke muka belog. Baru puas hati. Heh

Maka dengan ini, tataplah wajah gedik bajet ayu kontrol hensem pengantin lama ini.


Err kalau ada rasa nak memual ke terloya ke...baldi merah ada kat tepi. Huhu.

Silakan..silakan...


Ini muka depan storybook. Menyampah pulak aku tengok pompuan gedik cium-cium suami sendiri tengah taman tasik. Haha..

Ini pulak gambar-gambar masa majlis akad nikah. Omaigod! Memang tak syak lagi yang aku memang cun.................................hanya selepas ditepek bedak 7 lapisan ozon, dan di edit guna potoshop. Natural beauty??? Heh..sila tanya laki den.






Majlis sanding..Aku memang tak nampak apa dah hari ni. Mata dok kedip-kedip sampai tak kenal tetamu dah. Mulut je maintain senyum sampai keras bibir. Itu yang senyum renyih semua sama jek. Bibir dah keras katanyaa...haha






Sesi bergambar di luar pintu. Memang letih gila dah time ni. Tapi cer tengok wajahku, ada rupa letih?? Takde kan...al-maklumlah..nest top model, musti kena pandai cover letih. Haha..Pengsann!




Dan habis......

Sekian.

Nak baca lebih banyak cerita tentang kawen-kawen aku, sila kelik sini dan sini..

4 comments:

  1. cantik gila gambar~ Warna pilihan merah putih nampak anggun laa~~

    ReplyDelete
  2. gambar2 ni suma sgt cantik dan sgt suka tgk!! wan mmg murah ngan senyuman hihihi :)

    ReplyDelete
  3. wan, nak serang rumah ko! nk tengok ngan mata sendiri! cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

    weekend free x? hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...