MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

MAK DAH PESAN..NAK MAKAN BACA BISMILLAH.BARULAH TAK TERMAKAN &*%$ SENDIRI..

Malam tadi tido atas toto depan TV saja. Niat hati nak teman incik suami menonton bola..katanya Chealsea *ntah btol ke tak ejaan ni* lawan. Lawan apa ntah..susah nau aku nak pronounce..Tottenham? Totthem? Ahh lantaklah. Aku memang fail sikit bab-bab bola omputih ni. Jadi berkubanglah aku depan TV sampai ke pagi.


Subuh-subuh hari, bangun..siapkan incik suami pegi keje. Mandikan..pakaikan seluar kecik..pakaikan selur besar..pakaikan baju bla bla bla...sikat rambut..taruk minyak rambut sikit bagi extra hensem..bla bla bla...hantar incik suami ke muka pintu sambil melambai ala-ala miss universe langsung melayangkan kad merah sekeping...haha..tipu. Tentulah layangkan ciuman terbang. Haha geli!


Bila dah seekor diri di rumah, mulalah bosan. Layan astro...huh, kenapa semua cerita tak best ni?? Tengok jam, ohh baru jam 7.30 pagi. Patutlah....


Tekan-tekan remote lagi dengan harapan jumpa chanel menarik tapi hampa. Tetiba perut menjadi lapar secara otomatik. Terus ke dapur, bukak peti ais. Lepas berfikir selama 8 saat, aku buat keputusan untuk menggoreng nasik yang berlambak lebih semalam. Semalam aku merajuk dengan incik suami..jadi aku mogok lapar. Jadi nasik banyak berlebih.


Ketang ketung tukang ketung di dapur..


Siaplah nasi goreng.


Dengan lahapnya terus makan.


Sedap. Boleh kata ini adalah nasi goreng tersedap yang pernah aku buat. *ceeaaaa.memuji ke langit*


Tanpa malu dan segan terus menambah sepinggan lagi. *kauu!! Lapar betul!*


Ngap ngap ngap ngap....burppp!


Alhamdulillah kenyang..


Tentiba baru aku teringat satu perkara.




Alamak!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AKU BELUM GOSOK GIGI LAGI!!





Coii!


Rasa nak meloya bila teringat aku makan taik gigi sendiri!





2 comments:

  1. Hahaha. Adakah? Tapi orang lain elok je makan taik gigi sendiri. Lagi sedap menikmati makanan lagi. Ahahahaha.

    ReplyDelete
  2. sendiri punya takpe
    alah..
    kan ada yg kata elok tak gosok gigi dulu ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...