MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Tuesday, December 7, 2010

APA BENDA YANG KITA BUAT GIGIH-GIGIH TAPI TIADA HASIL??


Ceh.

Stress ni sebenarnya. Semalam aku dah pulun-pulun taip satu entri nak bagi kamu baca *wahhh bunyi macam berniat baik jek*. Sekali bila tekan "publish", adeh...terus disconnected. Langsung aku malas nak bukak balik sebab geram. Jadi terus aku tutup lappy dengan harapan..


"ala....adalah tu dalam draft tu. Esok je la publish."


Sekali hari ni bukak..tengok, ada sepotong ayat jek dalam draft tu. Ayat-ayat yang lain yang pulun gigih aku taip semalam semua takde. Tak sempat nak autosave mungkin.


Kata Labuan ni pulau...Line memang hampagas.


Jadi nanti-nanti je la aku taip semula entri tu. Ada cerita panas yang menggelegakkan hati sanubari aku sebenarnya semalam.


Tapi nanti la ye. Aku mahu keluar sekejap. Ada hal penting.


Chalo!!

2 comments:

  1. wah x sabar nk tahu citer ape yg menggelakkan sanubari kamu itu :)

    ReplyDelete
  2. http://persona-segalanya.blogspot.com/ jemput bertandang kak..:) saya folow u di another blog. tp yg ni blog lain cikit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...