MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, December 23, 2010

JUMPA ARTIS HEBAT DI IKEA * ceaaaa *

Semalam pegi IKEA. Sorga sungguh. Memang dah lama mengidam nak ke IKEA ni.

Jadi sampai je sana terus pegi keluarkan duit dengan banyaknya. Bajet nak beli banyak barang la konon. Nampak beg shopping besar kaler kuning tu, terus hangkut sangkut kat bahu. Penat sangkut kat bahu, aku seret atas lantai pulak.


Banyak benau benda yang aku rasa nak beli. Tapi memandangkan aku ni nak bawak balik segala benda tu ke Labuan, maka segala benda perlu dipertimbang termasukla berat setiap barang yang nak dibeli dan juga berat duit yang perlu dibayar. Aku sedar aku balik KL ni bukan semata-mata nak kayakan tokey IKEA semata. Banyak lagi tokey-tokey perniagaan yang aku nak kasi upgrade pendapatan mereka bulan ini. Haha.



tengok..berus jamban pun nak beli. Macamlah kat Labuan takde jual berus jamban. Haih!






Bila beg kuning dah makin penuh, maka jalan yang harus dituju adalah kaunter pembayaran. Yang tak menyangkanya on the way nak ke kaunter tu aku ternampak satu hamba Allah ni.





Dalam hati..





"ehhh macam kenal la mamat ni..."








Ah kau..mentang-mentang suami takde kat sisi tentiba je macam kenal lelaki-lelaki lain. Dasar! Haha.








Opp nanti dulu..nanti dulu..tak abis story lagi.








Dalam dok aku dok rewind memori cepat-cepat tu terus aku terpandang seorang wanita ayu bersopan santun memakai tudung dibelakang lelaki tadi. Dan terus aku tanpa segan silu dan ragu-ragunya merenyih lebar sambil mengeluarkan dialog..


" adakah ini Shalin????"





Dengan nada yang agak kuat..Mungkin boleh kedengaran dalam jarak 10 meter ke depan. Haha.

Nasib baik wanita tersebut tersenyum sambil menghulurkan tangan. Maknanya betullah itu adalah Shalin. Kalau salah..memang al-malu al-mana nak letak mukalah aku kat situ. Haha. Jadinya betullah..lelaki yang aku macam kenal tadi tu adalah suami Shalin. Sah-sah la aku kenal sebab suami beliau pun selalu buat kemunculan ekslusif dalam belog Shalin ni.

Memang tak sangka boleh jumpa member belog kat IKEA. Terus feeling glamer. Haha. Siapa-siapa yang nak kenal Shalin dengan lebih dekat, bolehlah terus ke www dot shalin zulkipli dot com. Panggg!!! Meraban nombor lapan ye kau!





Klik sini kalau nak ke belog Shalin.








Klik here.

4 comments:

  1. fuh seronok nye beli barang byk2 :)

    ReplyDelete
  2. wah2 shoping sakan nampak :P
    aritu pn sy beli berus jamban dan benda kaler pink tu juga di IKEA hihihi

    ReplyDelete
  3. hehe..fuh, daya ingatan kuat tu..siap bole igt rupa husben shalin..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...