MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, January 26, 2011

APA PERSAMAAN GAJI DENGAN SUNGAI?


Semalam baru dapat gaji....horeyy!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tiba-tiba hari ni tengok akaun...


3/4 gaji dah habis.


Bayar itu bayar ini tolak itu tolak ini..

Baru sedar susah senang bila hidup berdikari

Tiba-tiba jugak baru nak rasa insaf sebab sebelum-sebelum ni suka suki je mintak macam-macam kat mak especially. Nak beli itu lah..beli ini lah..makan itu makan ini..tak pikir langsung susahnya mak abah nak cari duit.

Sekarang dah merasa sendiri baru kau tahu apa itu kehidupan kan Yongnana??


Hmmm..rasa nak padankan muka sendiri, tapi bila pikir-pikir balik ini semua adalah proses kehidupan.


Pandai-pandailah kau laki bini uruskan rumahtangga.


Yang penting bahagia!


1 comment:

  1. betul2..
    sy pn insaf lepas keje n berdikari..
    dlu slalu minta2 mcm2..
    x dpt je ape dihajat mesti merajuk huhuhu~~
    skrg x dpt xkn nk merajuk kt diri sendiri kn..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...