MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, January 17, 2011

RUGI BESAR SIAPA YANG TAK BERKAWAN BAIK DENGAN INCIK GOOGLE

Tentiba malam ni aku macam musykil dengan diri sendiri. Duduk depan lappy, buka site google..kemudian kemain gigih dok meng search segala mak nenek kat bawah ni.


"kawalan stereng"

"cara mengawal stereng"

"cara memandu kereta auto"

"kereta auto vs kereta manual"



Huh. Tak boleh blah pencarian aku malam ni.


Cuma nak tanya satu benda je kat diri sendiri...



Errr....kereta dah boleh bawak keluar dari showroom ek sekarang?


Bahahahah!

1 comment:

  1. tak penah pulak belajar bawak kete sampai search kat google..hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...