MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Sunday, January 9, 2011

U KALAU MARAH PUN TETAP COMEL APA?

Mood tak baik hari ni. Dari pagi membawak ke tengah hari membawak ke petang membawak ke malam asik rasa nak marah jek. Segala benda dalam rumah ni dah jadi mangsa. Paling teruk rasanya si kuali. Aku hempuk kuat-kuat atas dapur tadi. Huhu, marah-marah pun tetap mahu masak. Ceh.



Jadi kesimpulannya hari ni aku tidak dalam mood.



Kalau di compare kan muka aku dengan buah mangga muda..masam lagi muka aku gamaknya.


Huh!

Stress!

3 comments:

  1. mmg la kalo marah pn u tetap comel.. tp kalo slalu sgt u marah2 takut kecomelan tak kekal lama.. kedut pula dtg menjelma :)

    ReplyDelete
  2. mmg la kalo marah pn u tetap comel.. tp kalo slalu sgt u marah2 takut kecomelan tak kekal lama.. kedut pula dtg menjelma :)

    ReplyDelete
  3. apa kes moody?
    ni kes dah ada pembawakan ke apa?

    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...