MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, January 24, 2011

OH MONDAY YANG KU CINTAI


Aku rasa inilah kali pertama aku rasa macam tak sabar nak tunggu hari Isnin menjelma. Kalau sebelum-sebelum ni rasa macam nak matikan waktu je bila jam dah dekat-dekat nak tunjuk pukul 12.00 malam setiap kali hari Ahad, haruslah aku tak berdaya kan? Yang terdayanya matikan jam je buat sedap hati. Haha.


Tapi kali ni....oooHhHHhH my Monday. aimisiusomash!! Lebiu muah muah muah!



Bluweek!















Kalau bukan sebab broadband peliharaan aku tertinggal kat sekolah Jumaat hari tu, memang tak la aku nak cinta mati sama ini Monday.

3 comments:

  1. ha.ha.ha..angau dgn incik berukband rupanya....

    ReplyDelete
  2. salam...
    nak minta tolong boleh?
    please help me to LIKE this picture..
    1) search kat fb page eightDesigns Boutique
    2) like page tu
    3) pegi kat MY BFF CONTEST
    4) like kat picture no 38
    ...atau link dia yang ini =
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=483879100807&set=a.483869670807.260851.130763970807

    thank you very much!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...