MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, March 6, 2013

I is at Ampang rite now.


Salam.

Hai.

Nak bagitau ni..aku dah selamat sampai ke Ampang kejap tadi.

Terkejut kan?? *adalah sangat yang nak terkejut pasal kau*

Incik suami keluarkan arahan mandatori suruh aku dan Aidi balik KL hari ni jugak. Jadi kelam kabutlah aku beli tiket, kemas barang apa semua. Tiket mahal hoi. Yelah, beli tiket pukul 12 tengah hari, nak terbang pukul 5.20 petang. Memang mahal lah.

Aku ajak sekali Mak Long Aidi dengan anak-anak balik sekali. Abang ipar aku bukan ada kat Labuan, dia kursus kat Kuantan sampai April. Jadi sampai ke hati aku nak tinggalkan biras dan anak buah kesayangan kat Labuan tu. Aku pujuklah depa balik sama.

Incik suami??

Beliau adalah perwira aku.

Tak gentar berjuang, siap siaga menentang.

Ewaaahhh!!!

Sama-sama kita doakan perwira-perwira kita di Sabah berjaya dalam misi Ops Daulat ni.

5 comments:

  1. aamiin.. semoga semuanya selamat ~ :)

    ReplyDelete
  2. Apesal tah biler aku dengar cerite pasal lahad datu tu aku otomatik teringat kat ko...ko pon dah blk sini..semoge selamat semuanyer..amin...

    ReplyDelete
  3. doakan semuanya selamat yong....

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..sekurang-kurang dekat dah dengan family..
    insyaAllah pejunag-pejuang kita hebat2..pasti selamat..aminn

    ReplyDelete
  5. semoga semuanya selamat yer yong...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...